Op één van de vier kanalen van ESPN kijk je al het Nederlandse bekervoetbal live. De KNVB Beker krijgt veel aandacht op ESPN. Goals, hoogtepunten, interviews, achtergrondinformatie en bovendien het laatste nieuws komt allemaal voorbij op ESPN. Zo ben je altijd op de hoogte van alles rondom het KNVB-bekertoernooi op tv. Rondom de wedstrijden kijk je bovendien naar een uitgebreide voor- en nabeschouwing, persconferenties en interviews. Deze wedstrijd wordt ook op FOX uitgezonden. KNVB Beker op tv De match tussen NAC en sc Heerenveen is een wedstrijd in de KNVB Beker (De voetbalcompetitie in Nederland). De KNVB Beker is natuurlijk hét bekertoernooi in Nederland.
Tijd: 21:00 uur. Waar: Rat Verlegh Stadion, het stadion van NAC. Uitgezonden op: ESPN 2 (Kijk bij KPN | Kijk bij Ziggo| NAC – sc Heerenveen op tv Wil je NAC – sc Heerenveen op tv kijken? De wedstrijd tussen NAC uit Breda en sc Heerenveen uit Heerenveen wordt namelijk live op tv uitgezonden. De wedstrijd is live te zien op ESPN 2.
Daardoor kijk je dus alle competitiewedstrijden uit Nederland op tv. Daarnaast kun je bij Ziggo ook abonnementen afsluiten op alle andere competities. ESPN Compleet bij Ziggo: Eredivisie, Keuken Kampioen Divisie, TOTO KNVB Beker, Major Soccer League, Europa League en de UEFA Conference League. Ziggo Sport Totaal bij Ziggo: La Liga, Serie A, Champions League, Nations League, WK-kwalificiatie wedstrijden en de Spaanse en Italiaanse beker. Viaplay bij Ziggo: Premier League, Bundesliga, Carabao Cup, EFL Championship, Zweedse competitie voor vrouwen en de Serie A (vrouwen).
Maar van revanchegevoelens is geen sprake bij de aanvaller. "In dat laatste jaar waren er wat conflicten met de mensen die toen bij de club werkten. Maar die zijn er nu niet meer. Van supporters en andere mensen bij de club heb ik alleen maar liefde gehad; die hebben me altijd gesteund. Vanaf moment één hebben ze me toegezongen en dat zijn ze altijd blijven doen. "0:492:15NAC is onder de nieuwe trainer Peter Hyballa, sinds de winterstop in dienst in Breda, bezig aan een opleving. Na de degradatie in 2019 volgden er een aantal roerige jaren, waarin het met name op bestuurlijk vlak rommelde. Met Hyballa hoopt NAC de wind weer in de zeilen te krijgen.
GRATIS NAC – sc Heerenveen kijken Wil je gratis naar NAC tegen sc Heerenveen kijken? Ook dat kan! Er zijn verschillende manieren om de wedstrijd gratis te kijken. Zo kan het zo zijn dat je al een abonnement hebt op een betaalde zender. Bijvoorbeeld om series, films of andere sporten te volgen. Daarnaast is bij steeds meer providers ESPN 1 gratis te bekijken vanuit het basispakket. Ook is de wedstrijd soms te zien op het open net.
"Parallellen tussen vader en zoonZowel Pierre (1991-1995 en 2005-2006) als Sydney (2018-2021) speelde in het verleden bij NAC. En er zijn meer parallellen te trekken tussen de carrières van vader en zoon. ANPPierre van Hooijdonk in 2005 als speler van NACPro ShotsSydney van Hooijdonk juicht nadat hij voor NAC heeft gescoord tegen NEC (2021)Zo stroomden ze beiden pas op relatief late leeftijd door vanuit de amateurs naar de profs. Pierre: "Het is geen geplaveid paadje geweest voor ons.
Bekerstrijd in huize Van Hooijdonk: 'Hij gaat eraan, er staat een etentje op'Sydney en Pierre van Hooijdonk treffen elkaar in de achtste finales van de KNVB-bekerNOS Voetbal•vandaag, 10:20Begin over de loting van de achtste finales van de KNVB-beker en er volgt direct een glimlach van oor tot oor bij Pierre en Sydney van Hooijdonk. Het lot koppelde NAC Breda en sc Heerenveen in de achtste finales aan elkaar en dat betekent dat vader en zoon vanavond om 21. 00 uur voor het eerst tegenover elkaar staan.
Keuze zat dus om NAC-sc Heerenveen gratis te bekijken. Livestream NAC – sc Heerenveen (Online kijken) Wil je de voetbalwedstrijd tussen NAC en sc Heerenveen via een livestream kijken? Bijvoorbeeld op je telefoon, tablet of laptop? Dan heb je verschillende opties. Ziggo en KPN klanten kunnen de wedstrijd via een app kijken. Daarnaast zijn meerdere matches de laatste jaren op Social Media te zien. Zo zijn er bijvoorbeeld al wedstrijden te zien op TikTok en YouTube. Livestream NAC – sc Heerenveen bij KPN Livestream NAC – sc Heerenveen bij Ziggo Samenvatting NAC – sc Heerenveen kijken De samenvatting van NAC – sc Heerenveen kijken? Wil je de wedstrijd tussen NAC en sc Heerenveen nog eens rustig terugkijken? Dat kan! De samenvattingen van wedstrijden uit de KNVB Beker worden uitgezonden op ESPN 2.
Ben je op zoek naar andere samenvattingen? Dan kun je in onderstaand overzicht kijken op welke zender je de samenvattingen kunt vinden. Daarnaast zijn de samenvattingen van veel wedstrijden na afloop van het duel op YouTube te vinden. NOS Studio Sport: Eredivisie ESPN: Eredivisie, Keuken Kampioen Divisie, TOTO KNVB Beker, Major Soccer League, Europa League en de UEFA Conference League. Ziggo Sport: La Liga, Serie A, Champions League, Nations League, WK-kwalificiatie wedstrijden en de Spaanse en Italiaanse beker.
NAC – sc Heerenveen | KNVB Beker
We hebben veel op instelling en mentaliteit gedaan. Extra trainen en investeren in jezelf. Zo ben ik er zelf gekomen en dat heb ik Sydney ook meegegeven. ""Je ziet wel vaker een vader en een zoon in het betaalde voetbal, maar dat het in het veld totaal andere types zijn. Sydney en ik hebben dezelfde positie en veel dezelfde eigenschappen. In die zin zie je echt een 'kloontje' van jezelf op het veld lopen. Natuurlijk maakt dat je enorm trots. "Geen revanchegevoelensSydney van Hooijdonk nam anderhalf jaar geleden afscheid van NAC, mede vanwege de slechte band met toenmalig trainer Maurice Steijn.
Live losse sportwedstrijden kijken | KPNMakkelijk en snel een live sportwedstrijd kijken zonder abonnement. Mis geen enkele voetbalwedstrijd meer! Kijk de wedstrijden live vanaf 6, - per wedstrijd. Makkelijk een live sportwedstrijd bestellen op je tv Betalen zonder gedoe via je KPN factuur Geen abonnement, maar eenmalig betalen Hoe kijk je live losse sportwedstrijden? Bestel al vanaf 48 uur voordat de wedstrijd het begintJe bestelt een losse wedstrijd gemakkelijk via je tv. Druk op de knop Menu op je afstandsbediening en ga naar 'Sport' om een wedstrijd te bestellen. Hoe bestel je een losse sportwedstrijd op je tv? Zet je televisie aan, druk op je witte KPN afstandsbediening op [Menu]. Kies in het 'Menu' voor 'Sport' en klik op [OK]. Kies je wedstrijd en klik op [OK].
(TV) NAC Breda Heerenveen kijken live stream 7 februari 2023
Pierre als commissaris technische zaken van NAC, de nummer elf van de eerste divisie, en Sydney als spits van de Friezen, die achtste staan in de eredivisie. "Ik lag in bed naar de loting te kijken en toen het gebeurde, moest ik erg lachen", vertelt Pierre. "We gingen direct met elkaar appen. 'Je gaat eraan', heb ik gestuurd. Sydney denkt natuurlijk van niet. We hebben er een etentje op gezet, de verliezer betaalt. "'Een van de mooiste wedstrijden'Voor Sydney, geboren en opgegroeid in Breda en doorgebroken bij NAC, wordt het ook een bijzondere wedstrijd. "Heel speciaal: ik kom voor het eerst terug, ik woon er en mijn familie komt ervandaan. En dan ook nog tégen mijn vader die daar nu een functie heeft.
Viaplay bij KPN: Premier League, Bundesliga, Carabao Cup, EFL Championship, Zweedse competitie voor vrouwen en de Serie A (vrouwen). NAC – sc Heerenveen bij Ziggo Wil je de voetbalwedstrijd tussen NAC en sc Heerenveen uit de KNVB Beker (Nederland) bij Ziggo kijken? Als je een abonnement hebt bij Ziggo kun je verschillende voetbalabonnementen afsluiten waaronder de KNVB Beker.
NAC Breda vs. sc Heerenveen - Voetbal Wedstrijd Samenvatting
TOTO KNVB Beker Live: NAC - Heerenveen - TV Gids
KNVB Beker: SC Heerenveen-NAC 0-2 - B-Side Rats
TOTO KNVB Beker op tv - Voetbalkalender